خودرو باید از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کند و در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگهانی در مسیر ، به استراحت برسد. هر اتفاقی که بعد از آن ب

جمعه 29 مرداد 1400
21:25
چکاد احمدیان

خودرو باید از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کند و در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگهانی در مسیر ، به استراحت برسد. هر اتفاقی که بعد از آن بیفتد ، تقصیر خودرو نیست. ما انتظار نداریم که رانندگان انسانی خود را قربانی کنند اگر عابری پیاده به ترافیک مقابل برسد. در حال حاضر به عنوان یک عابر پیاده روی می کنید و بزرگترین تهدید این است که خودروها قوانین جاده ای را نقض کنند ، به شدت رانندگی کنند و حق تقدم را به افراد ندهند. مسافران ، وقتی شخصی جلوی آن می رود ، ممکن است افراد بدخواهی به طور عمدی وارد ترافیک شوند تا باعث ایجاد تصادف شوند زیرا می دانند هوش مصنوعی خودرو آنها را در اولویت قرار می دهد. هیچ یک از این برنامه های اخلاقی واقعاً منطقی نیست ، باید یک سیستم منافع شخصی خالص باشد که ایمنی همه را به حداکثر برساند. جاده های ما در حال حاضر به این شکل کار می کنند و مرگ و میر ناشی از تردد در افرادی نیست که تصمیم می گیرند چه کسانی را نجات دهند یا بکشند p>

اگر جاده مملو از اتومبیل های خودران باشد ، می توانیم خیابان های خود را به طور کامل مهندسی کنیم تا عابران پیاده و اتومبیل ها عموماً در مسیری یکسان حرکت نکنند. در یک شهر ، کاهش ترافیک و زمان صرفه جویی شده از طریق افزایش کارایی می تواند به شما اجازه دهد برخی جاده ها را کنار گذاشته و کل فضا را به عابران پیاده اختصاص دهید.


سارا کاریرا در 21 سالگی در تصادف وحشیانه خودرو جان خود را از دست داد
[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کنج تنهایی چرک در زمستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]