سارا کاریرا در 21 سالگی در تصادف وحشیانه خودرو جان خود را از دست داد

جمعه 29 مرداد 1400
15:00
چکاد احمدیان

سارا کاریرا در 21 سالگی در تصادف وحشیانه خودرو جان خود را از دست داد

دختر خواننده تحسین شده پرتغالی تونی کاریرا و خواهر دیوید کاریرا ، سارا در محل درگذشت

اعتبار: David Carreira I YouTube

سارا کاریرا دیروز شنبه 5 شنبه در یک تصادف رانندگی جان سپرد. در بزرگراه اصلی پرتغالی (A1) ، بین سانتارم و Cartaxo ، در منطقه Póvoa da Isenta. او تنها 21 سال داشت و دختر خواننده و ترانه سرا تحسین شده تونی کاریرا بود.

سارا روی صندلی مسافر یک رنجروور Evoke رانده شده توسط دوست پسرش ، خواننده ایوو لوکاس.

لوکاس به دلایلی که هنوز مشخص نشده است کنترل SUV را از دست داد. پس از آن ، یک خودرو با SUV سقوط کرده تصادف کرد. : ستارگان در زندگی و مرگ به هم پیوستند آخرین خداحافظی سارا ، چهل سال پس از deathrocknheavy.net جان لنون

بلافاصله بعد ، خبر مرگ غم انگیز یک زن جوان 21 ساله در جهان در همه کانال های رسانه ای پخش شد. با این حال ، در آن زمان ، گروه های خبری هویت قربانی را فاش نمی کردند ، زیرا خانواده مطلع نشده بودند. DAMA ، پس از حادثه به بیمارستان سانتارم منتقل شد. همه ما با دانستن اینکه باربارا چگونه دوست عزیز سارا بود ، می ترسیدیم که بدترین اتفاق برای جوانترین وارث طایفه Carreira رخ داده باشد.

Rock n'Heavy در آن زمان می دانست که این سارا است که مرده است ، اما ما از افشای آن خودداری کرد تا زمانی که CMTV اعلام کرد که خانواده در بیمارستان سانتیم هستند. تنها در آن زمان ، ما غم خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتیم و به قبیله کاریرا احترام گذاشتیم.

این فاجعه حتی از این هم تلخ تر است ، زیرا سارا کاریرا در 21 اکتبر 21 ساله شد. با این حال ، فقط در روز جمعه 4 دسامبر ، در آستانه مرگ ، آیا او این تاریخ را جشن گرفت.

این خبر مانند آتش سوزی گسترده شد. اول در میان خانواده و دوستان ؛ پس از آن در رسانه های اجتماعی.

هشتگ های #sara و #saracarreira توییتر را تحت تاثیر قرار دادند زیرا دوستان سارا شروع به ناراحتی از مرگ او کردند.

خواننده Agir یکی از اولین کسانی بود که در شبکه اجتماعی Instagram به این موضوع واکنش نشان داد. به سارا کاریرا احترام بگذارید پس از اولین انتشار ، Agir ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن به احترام خواننده فقید آواز می خواند. 4 دسامبر ، در حالی که سارا روز تولد خود را جشن می گرفت ، من قطعه ای درباره تراژدی مرگ در جوانی نوشتم: کسانی که خدایان آنها را دوست دارند هنوز در سال 2020 جوان می میرند. با نگاهی دوباره به آن ، احساس می کنم تحت تأثیر قوانین گیج کننده سرنوشت قرار گرفته ام. ادعای چنین ستاره های جوان درخشانی.

همه ما از مولکول ها و اتم ها ساخته شده ایم. اگر بتوانیم عمیق تر در درون خود بنگریم ، همان ماده را در هر ستاره ای پیدا می کنیم. آن آتش بی نظیر و خاموش نشدنی همه ما را به بی نهایت متصل می کند. بشریت یک کهکشان است که از میلیاردها ستاره در سراسر جهان بی پایان می درخشد.

آخرین افکار من به شما مربوط می شود ، سارا. امشب ما شما را به بی نهایت برگرداندیم و در اندوه شمع خود را به یاد شما روشن می کنیم ، زیرا در این شب ستاره جدیدی درآسمان بی نهایت بالا.

Down the Rabbit Hole: The 2020 Guide to Rui's Labyrinth of Contents چگونه تصمیم گرفتم یک گل وحشی باشم تا یک گل دیواری و دنبال خرگوش سفید در Wonderlandrui-carneiro.medium.com راک استار که مرگ را تقلید کرد-دو ساعت قبل از مرگ کسانی که خدایان دوست دارند جوان می میرند: مرثیه میچ لاکر برای مرگ foretoldrocknheavy.net

روی کارنیرو فارغ التحصیل دانشکده هنرها و علوم انسانی دانشگاه پورتو است. یک معلم و مربی زندگی متخصص در ارتباطات راهبردی و توسعه خود.

ما می توانیم اطلاعات بیشتری را از طریق LinkedIn یا Twitter به اشتراک بگذاریم. ممنون از عبور از هزارتو نظرات شما قابل تقدیر است.
نمرات Udacity در مشاغل خودروهای خودران و فراتر از آن
[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کنج تنهایی چرک در زمستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]