آنچه اینستاگرام در موسیقی اول نیلسن ما کشف کرد مطالعه

چهارشنبه 16 تير 1400
2:30
چکاد احمدیان

تصویر پائولو دل واله

آنچه اینستاگرام در موسیقی اول نیلسن ما کشف کرد مطالعه

آمار بار اول نشان می دهد که کاربران اینستاگرام تا چه اندازه در بازار موسیقی تأثیرگذار هستند

در پنج سال گذشته ، تأثیرگذارترین هنرمندان موسیقی جهان برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود به اینستاگرام آمده اند و مستقیماً به طرفداران سراسر جهان متصل شوید. ما شاهد رشد جامعه اینستاگرام با بیش از 400 میلیون کاربر بوده ایم و موسیقی همچنان یکی از موضوعات برتر مورد علاقه کاربران ما است. بیش از نیمی از 10 حساب برتر دنبال شده ما به موسیقی دانان تعلق دارد ، تاکنونtaylorswift وselenagomez به عنوان بیشترین دنبال کننده های پلتفرم ما هستند. آوریل گذشته ، اینستاگرامmusic ، حسابی را که برای کاوش موسیقی در سیستم عامل ما - کسانی که آن را ایجاد می کنند و جامعه اطراف آن - اختصاص داده است. ما این حساب را با یک هدف اصلی راه اندازی کردیم: ارتقا the خلاق ترین اعضای جامعه جهانی موسیقی IG. بیشتر و بیشتر ، ما شاهد هستیم که صنعت موسیقی به اینستاگرام به عنوان ابزاری واقعی برای داستان سرایی و منبع ضروری برای جذب طرفداران و ارتقا content محتوا نگاه می کند. هنرمندان بزرگ و نوظهور مشتاق شکستن محتوای بومی در اینستاگرام هستند و آنها از این پلتفرم برای ارتباط شخصی با مخاطبان جهانی طرفداران از طریق داستان سرایی تصویری استفاده می کنند. برای سال 2016 ، ما می خواستیم درک کنیم که چگونه طرفداران موسیقی از اینستاگرام برای ایجاد ارزش آفلاین قابل اندازه گیری برای هنرمندان - فراتر از پسندیدن ، نظرات و تعاملات اجتماعی آنلاین آنلاین ، استفاده می کنند. ما می خواهیم رابطه بین اینستاگرام و رشد شغلی هنرمندان را بررسی کنیم. ما همچنین علاقه مند بودیم که اطلاعات بیشتری راجع به جامعه کاربرانی که برای کشف محتوای موسیقی جدید و تجربه فرهنگ موسیقی به اینستاگرام می آیند ، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

مطالعه داده های موسیقی موسیقی اینستاگرام

< p> برای اولین بار ، با توجه به داده های نمونه برداری شده از گزارش سالانه موسیقی 360 Nielsen ، اینستاگرام موسیقی با همکاری Nielsen برای تهیه داده های موسیقی در مورد تجزیه و تحلیل عادات و سبک زندگی شنوندگان موسیقی آمریکایی در اینستاگرام ، با همکاری Nielsen همکاری کرد. Nielsen به طور مستقل این تحقیق را با بررسی بیش از 3000 پاسخ دهنده و کاربران شناسایی شده اینستاگرام انجام داد.

امروز ، ما در حال انتشار نتایج مطالعه موسیقی اینستاگرام Nielsen خود هستیم ، و یافته ها نشان می دهد آفلاین و آنلاین قابل اندازه گیری است ارزش Instagram برای صنعت موسیقی به ارمغان می آورد. این تحقیق همچنین برای اولین بار آماری را در صنعت ارائه می دهد که میزان مهم و تأثیرگذار بودن کاربران اینستاگرام در بازار موسیقی را اثبات می کند.

یافته ها: کاربران اینستاگرام طرفداران موسیقی هستند

کاربران اینستاگرام هزینه می کنند پول بیشتری برای موسیقی اختصاص دهید و وقت بیشتری را برای گوش دادن به موسیقی اختصاص دهید. پاپ به عنوان پرمخاطب ترین ژانر موسیقی ، با هیپ هاپ /رپ در جایگاه 2 قرار دارد. < img src = "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*io6zJQ9BZ8P0Pe1JIy2p5g.png">

قسمت اول مطالعه نیلسن نشان می دهد که کاربران اینستاگرام 42٪ هستند در مقایسه با عادت های سالانه موسیقی در سال های عمومی ، بیشتر احتمال دارد که در طول سال برای موسیقی هزینه کنند. به طور کلی ، افرادی که از اینستاگرام برای دنبال کردن هنرمندان و گروههای موسیقی استفاده می کنند هر ساله دو برابر بیشتر برای خرید موسیقی صرف می کنند ، در مقایسه با عموم مردم و طرفداران موسیقی که از سایر برنامه های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. کاربران IG همچنین در مقایسه با جمعیت عمومی ایالات متحده 30٪ زمان بیشتری را به صورت هفتگی به گوش دادن به موسیقی می پردازند ، و بیشتر احتمال دارد کهبه پاپ ، هیپ هاپ /رپ و R&B گوش دهید. اخیراً دیده ایم که برترین هنرمندان هیپ هاپ از اینستاگرام برای اعلام پروژه های جدید استفاده می کنند و مستقیماً آثار هنری آلبوم را مستقیماً به طرفداران خود معرفی می کنند. سپتامبر گذشته ، Drake و Future از اینستاگرام برای اعلام زمان زنده بودن استفاده کردند ، و انتظارات خود را در مورد پروژه نمودارهای تبلیغاتی بیلبورد افزایش دادند.

چه زمانی زنده است در 8 بعد از ظهر EST ، یکشنبه در ITunesfuture available applemusic "چه ساعتی زنده بماند ، ساعت 8 عصر EST ، یکشنبه در ITunesfuture 💎applemusic در دسترس است" www.instagram.com

کاربران اینستاگرام موسیقی بیشتری پخش می کنند

کاربران اینستاگرام دو برابر هستند قسمت دوم این بخش تحقیقاتی نشان می دهد که کاربران اینستاگرام همچنین بیشتر به پخش آنلاین موسیقی می پردازند و دو برابر بیشتر برای جریان موسیقی پرداخت می کنند. برخی از سرویس های پخش پرکاربرد آنها یوتیوب ، پاندورا ، Spotify ، اپل موزیک و SoundCloud است.

کاربران اینستاگرام عاشق موسیقی زنده هستند

در طول رویدادهای موسیقی زنده ، اینستاگرام # 1 بستر علاقه مندان به موسیقی ، جشنواره داران و هنرمندان است.

بخش سوم این مطالعه حضور علاقه مندان به موسیقی زنده اینستاگرام را بررسی کرد. این تحقیق نشان داد که طرفداران موسیقی IG به احتمال زیاد در رویدادهای موسیقی زنده ، به ویژه در رویدادهایی که دارای دی جی زنده است ، شرکت می کنند. این تحقیق همچنین مشخص کرد که طرفداران موسیقی اینستاگرام به احتمال زیاد هنگام حضور در برنامه های زنده از تلفن های هوشمند خود برای فعالیت های مختلف استفاده می کنند. این فعالیت ها شامل خرید در زمان واقعی (به عنوان مثال ، خرید موسیقی که در یک کنسرت می شنوند) ، بازدید از وب سایت هنرمند ، تماس دوستان در لحظه در هنگام یک رویداد موسیقی و به اشتراک گذاری فیلم ها با دستگاه تلفن همراه آنها.

هر روز با نفوذترین هنرمندان جهان برای اشتراک داستان های خود به اینستاگرام می آیند و با مخاطبان جهانی طرفداران ارتباط برقرار کنید. و در هر لحظه ، جوامعی را در سراسر ژانر اصلی موسیقی پیدا خواهید کرد که هنر و الهام خود را در اینستاگرام بیان می کنند. در مجموع ، مطالعه Nielsen نشان داد که کاربران اینستاگرام اشتیاق زیادی به محتوای موسیقی دارند ، و آنها اغلب باهوش ترین روندهای موسیقی هستند. ما در بررسی دقیق این که چگونه صنعت موسیقی ، مارک ها و طرفداران می توانند از سیستم عامل ما استفاده کنند ، ما سطح آن را خراشیده ایم. اینستاگرام علاقه زیادی به موسیقی دارد و ما همچنان از صنعت موسیقی و جامعه موسیقی در حال رشد خود پشتیبانی خواهیم کرد.

لورن ویرتزر-سیوود رئیس مشارکت های موسیقی در اینستاگرام است

اگر از خواندن لذت می برید این ، لطفا وارد شوید و روی "توصیه" در زیر کلیک کنید. این به شما کمک می کند تا داستان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Cuepoint را دنبال کنید: Twitter | Facebook


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کنج تنهایی چرک در زمستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]