نظر: "مانند اندوه پس از تصادف اتومبیل ، پیامدهای استخدامی سابقه کیفری می تواند مادام العمر باقی بماند"

دوشنبه 1 شهريور 1400
1:00
چکاد احمدیان

نظر: "مانند اندوه پس از تصادف اتومبیل ، پیامدهای استخدامی سابقه کیفری می تواند مادام العمر باقی بماند"

[یادداشت ویراستار: این پست توسط مارک اوبراین از مرکز اقدام حقوقی در ابتدا در Huffington Post.]

9 فوریه 2008 بدترین روز زندگی من بود.

آن روزی بود که دوست دخترم برای من جشن تولد گرفت و من انتخاب وحشتناکی را برای مست شوید و ما را به خانه برسانید من اتومبیل خود را در I-97 در خارج از آناپولیس ، MD ، زیر و رو کردم ، بر روی نرده ای وارونه فرود آمدم ، لورا را کشتم ، و به زندگی که قصد داشتیم با هم بسازیم پایان دادم. وقتی در مرکز شوک تروما بیدار شدم و شنیدم چه کار کرده ام ، می دانستم که غم و اندوه من باعث می شود که عزیزان لورا برای همیشه مرا درگیر خود کنند.

چیزی که من متوجه نشدم این بود که با پیوستن 70-100 میلیون آمریکایی با سوابق جنایی ، من فوراً و برای همیشه حقوق و فرصتهایی را که قبلاً برای خود مسلم تلقی کرده بودم ، از دست دادم. خانواده لورا به نوعی من را بخشیده اند و در مجالس خود به استقبال من می روند ، اما جامعه تنها مجازات دائمی را در نظر می گیرد.

با پایان یافتن دوران محکومیت ما ، انتظار می رود افرادی که سابقه کیفری دارند به خانه بازگردند ، به اجتماعات ما بپیوندند و شروع کنند. برای حمایت از خانواده و خودمان.

با این حال ، انجمن وکلای آمریکا بیش از 40،000 موانع را برای افرادی که دارای جرایم جنایی هستند ، از مزاحمت های خفیف عمومی و نگهداری مواد مخدر گرفته تا جنایات مالی و خشونت آمیز جدی ، فهرست بندی کرده اند. حتی پس از پرداخت بدهی خود به جامعه ، این سیاست ها کمک دانشجویی و پذیرش کالج را از ما دریغ می کند. آنها ما را از کار در مشاغل خاص باز می دارند و ما را در معرض تبعیض شغلی ناعادلانه قرار می دهند. آنها زندگی با خانواده هایمان را برای ما سخت کرده و امنیت برنامه های شبکه ایمنی را از ما دریغ می کنند. ما موارد ساده ای مانند داوطلب بودن برای مربیگری تیم بسکتبال دختر یا همراهی پسر در سفر مدرسه را از دست می دهیم.

بسیاری از این سیاست ها ما را بدون توجه به نوع جنایتی که مرتکب شده ایم ، چه جنایت ما ، حذف می کند. اخیر بود یا مدتها پیش ، یا آنچه انجام داده ایم تا نشان دهیم تغییر کرده ایم.

وقتی از زندان خارج شدم ، کار سخت بازسازی را شروع کردم. من فارغ التحصیل رشته حقوق از جورج تاون بودم ، اما مشروط شدن من به این معنی بود که عضویت در وکالت مطرح نیست. وکیل مدافعم به من کار پاره وقت داد. این امر و بازپرداخت مالیات در چند ماه اول باعث شد من بتوانم کار کنم.

امیدوارم برخی از شرکتهای تجاری یا حقوقی به من فرصتی بدهند تا از آنچه آموخته ام برای شروع کار استفاده کنم. من به بیش از 60 شغل مراجعه کردم ، اما هیچ کس مرا استخدام نکرد. سرانجام ، من به عنوان پیشخدمت در مرکز شهر بالتیمور مشغول به کار شدم.

وجود یک طبقه کامل از افراد بیکار یا کم کار به دلیل سابقه کیفری ، خبر بدی برای اقتصاد و جامعه است. بیکاری در زندانیان سابق تا 50 درصد است و سالانه 65 میلیارد دلار برای اقتصاد از دست می دهد و به رشد آسیب می رساند. با استفاده نادرست از مهارت های یکی از هر سه آمریکایی که دارای سابقه کیفری هستند ، کارفرمایان گروه عظیمی از کارگران با استعداد را از دست می دهند. افرادی که خارج ازکار به احتمال زیاد مرتکب جنایات جدید می شود و کمتر قادر به حمایت از فرزندان یا افراد تحت تکفل خود می باشد. ما بیشتر و بیشتر در مورد خطر وقوع مجدد تهاجم و راههای ایمن نگه داشتن محل کار می دانیم.

شرکت های برتر توجه خود را به این موضوع آغاز کرده اند. Walmart و Target س askingال در مورد سوء پیشینه در برنامه های شغلی خود را "جعبه را ممنوع کرده اند". اوبر به تازگی اعلام کرد که شیوه های غربالگری رانندگان در کالیفرنیا برای افرادی که سوابق کیفری آنها مربوط به ایمنی مسافران نیست منصفانه تر خواهد بود. Uber با افرادی در کالیفرنیا تماس می گیرد که قبلاً در مراحل غربالگری رد صلاحیت شده اند تا از قانون جدیدی مطلع شوند که امکان کاهش پرونده ها را فراهم می کند تا بتوانند به راحتی فرصت های زندگی خود را پیدا کنند.

من یکی از افراد خوش شانس هستم. من هیچ وقت از آنچه در آن شب انجام دادم فرار نخواهم کرد ، اما من یک خانواده تشکیل داده ام و یک حرفه کامل پیدا کرده ام. میلیون ها آمریکایی دیگر شانس دوم نداشته اند. اکثر آنها مرتکب جنایات کمتر از جنایات من شده اند.

در حالی که نظام سیاسی به آهستگی به سمت اصلاح سیستم عدالت کیفری پیش می رود ، بخش خصوصی می تواند با اتخاذ سیاست های عادلانه استخدام ، تأثیر فوری بر اقتصاد و جوامع داشته باشد.

این بدان معناست که افراد را از نظر همه شایستگی ها ارزیابی کنید ، نه فقط بدترین روز زندگی.


فناوری
[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کنج تنهایی چرک در زمستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]