نحوه استفاده از خودرو برای پیمودن روالهای جدید

شنبه 30 مرداد 1400
9:40
چکاد احمدیان

نحوه استفاده از خودرو برای پیمودن روالهای جدید

در این فصل ، کنترل زمان خود را با روالها و مراسم جدید در دست بگیرید.

با نزدیک شدن به فصل دیگر ، پاییز روزانه شما ممکن است شباهت زیادی به بهار داشته باشد (در این صورت شاید شما نیاز به تغییر دارید) ، یا برنامه شما کمی پیچیده تر می شود. پیگیری برنامه های مدرسه کودکان ، برنامه کاری اصلاح شده ، نوبت شما تماشای بچه های همسایه است ... همانطور که گفتیم ، پیچیده تر است. در هر اردوگاهی که در آن قرار دارید ، ما نکاتی را جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند با برنامه های جدید سازگار شده و طرز فکر خود را تازه کنید. برنامه ریز را که می خواهید از آن استفاده کنید بیرون بیاورید و اجازه دهید نکاتی را یادداشت کنیم.

برنامه خود را احمقانه نگه دارید

فرض کنید شما ترکیبی از برنامه های مدرسه حضوری و خانگی را مدیریت می کنید (نه با یک ، بلکه با سه کودک) و همه چیز در محل کار رو به افزایش است. چگونه مدیریت می کنید؟ مطمئناً شما برنامه ریز جدیدی را که تهیه کرده اید دارید و تقویم زیادی دعوت می کند تا تلفن شما را پینگ کند. اما سازمان دهنده دیگری وجود دارد که می توانید از آن برای حفظ برنامه خود استفاده کنید ، به ویژه اگر چندین توقف دارید.

اگر تقویم خود را با Waze همگام سازی کنید ، به راحتی می توان به یاد آورد که بچه ها در چه روزها و زمانهایی نیاز به سوار شدن دارند. اعلان ها را در برنامه روشن کنید ، و به شما یادآوری می کند که بهترین زمان برای ترک یا ترک کودکان در مدرسه یا خانه والدین دیگر در صورت یادگیری در "غلاف" است.

< p> هنگامی که قصد دارید به جاده بروید ، برنامه را برای به روزرسانی های ترافیک در زمان واقعی بررسی کنید تا بتوانید از تاخیرهای مزاحم در طول مسیر (ساخت و ساز ، دور زدن ، متوسط ​​ترافیک چهار ساعته) پیشگیری کنید. به این ترتیب ، می توانید کارهای خود را بدون استرس و طبق برنامه انجام دهید.

"غرفه کارپول" را تشکیل دهید

آیا سعی می کنید در برنامه جدید خود صرفه جویی کنید؟ هم گروهی با دوستان و همسایگان در "Carpool pod" یک گزینه است. مردم در حال حاضر برای موقعیت های دیگر ، مانند مراقبت از کودکان و انجام کارهایی که نمی توانند به آنها برسند ، غلاف ایجاد می کنند. شما می توانید غلاف "استخر" خود را با ویژگی "Groups" در کارپول سازماندهی کنید ، همسایه ها و همکاران خود را دعوت کرده و برنامه های سواری را تنظیم کنید یا در چت با پیش آمدن اوضاع در برنامه Carpool به یکدیگر ضربه بزنید. هنگام استفاده از Waze Carpool ، به یاد داشته باشید که از راهنمای CDC پیروی کنید. و اگر در حال سوار شدن با افراد خارج از خانه خود هستید ، پنجره ها را برای تهویه بیشتر پایین بیاورید و ماسک ها را روی صورت خود نگه دارید.

استراحت کنید و مرزها را تعیین کنید

اگر هزار تن هزینه می کنید وقتی در خانه کار می کنید ، کلاس مجازی بچه خود را اداره می کنید ، یا هر دو ، به راحتی می توانید زمان را از دست بدهید و احساس کنید روز به طور کامل انجام نشده است.

ممکن است ماشین شما در این مورد حرفی برای گفتن داشته باشد. هیچ چیز مانند "رانندگی برنامه ریزی شده" برای یک کار به موقع ، دویدن در قهوه یا پیاده روی در طبیعت برای تعیین محدوده و شکستن روز نیست. صبح ها برای بریدن قهوه درایو را برنامه ریزی کنید (اگر قبل از رفتن ایمیل کاری خود را چک نکرده اید ، امتیازهای اضافی دریافت کنید). تعطیلات ناهار را به خاطر دارید؟ به خودتان یادآوری کنید که با اعلانی که شما را هدایت می کند به رانندگی در نزدیکی یا پارکی بروید که در آن می توانید وعده غذایی خود را بسته و لذت ببرید.یک ناهار بی وقفه روز خود را با بستن لپ تاپ و رفتن به یک پارک مجاور برای پیاده روی های دور از اجتماع با دوستان یا قرارهای بازی برای بچه ها به پایان برسانید. برای تحصیل در خانه ، می توانید روز را با فعالیت های سازماندهی شده مانند P.E. در پارک یا گروههای مطالعه با فاصله اجتماعی با دوستان. بیاموزید که روال رویایی آنها چگونه است. >

یک دوره آموزشی در مورد روالها

روالها و مناسک به ما کمک می کند تا زمان ، انرژی و رفاه عمومی خود را مدیریت کنیم. در زمان های غیرقابل پیش بینی ، عادات حتی بیشتر اهمیت دارند. اما حتی م effectiveثرترین روالها می توانند با تغییر فصول ، برنامه ها و تعهدات نیاز به تجدید نظر داشته باشند. به گفته آنک جیکوب اسمیت ، روان درمانگر ، روال عادی به ما کمک می کند تا گذر زمان را که برای سلامت روان مهم است ، مشخص کنیم. او توضیح می دهد: "با ایجاد یک برنامه معمول و یک برنامه آخر هفته که شامل سرگرمی و ماجراجویی می شود ، احساس می کنید که زمان در حال گذر است. اسمیت توصیه می کند که در طول روز استراحت طبیعی داشته باشید. او می گوید: "ما در اطراف شکم خود ساخته شده ایم." "روالهای مشابه را در مکانی متفاوت از محل کار خود تنظیم کنید." وقتی برای رانندگی برنامه ریزی می کنید ، انجام کارهای روزانه و سفر به پارک می تواند به آیینی تبدیل شود که به شکستن طولانی مدت خیره شدن به صفحه نمایش کمک می کند.

فعال بمانید

فعال ماندن یکی دیگر از کلیدها است. به سلامت روان اسمیت می گوید: "برای مراقبت از خود باید یک جزء فیزیکی وجود داشته باشد." انجام هر نوع کاردیو به مدت 20 دقیقه می تواند همه چیز را تغییر دهد. " هفته را با رانندگی های برنامه ریزی شده به مکانهای جدید طبیعت شروع کنید ، جایی که می توانید پیاده روی کنید ، دوچرخه سواری کنید ، بدوید ، یوگا تمرین کنید یا چند تمرین جدید با وزن بدن را امتحان کنید. Waze به شما یادآوری می کند که زمان ترک - و استراحت از نشستن است.

یک هفته "روز ماجراجویی" اعلام کنید

تعیین وقت برای سرگرمی و پیدا کردن خانواده بسیار مهم است. روشهای جدید برای شارژ مجدد ذهنی اسمیت توضیح می دهد: "ما حیوانات تازه کار هستیم." "ماشین شما می تواند ابزاری برای ارائه آن ماجراجویی به روشی ایمن و دوستدار COVID باشد." می توانید سریعترین مسیرها را پیدا کرده و قیمت بنزین و عوارض را در طول مسیر خود قبل از رفتن بررسی کنید. با هماهنگی با به روزرسانی های زمان واقعی روی نقشه ، از ترافیک و تأخیرها جلوتر باشید و عوارض خود را همگام کنید تا سریعترین مسیرها را بدست آورید. مراقبت از Speedometer و ماندن در Speedcams روی نقشه می تواند به شما کمک کند تا در شهرهای مختلف با خیال راحت و بدون بلیط حرکت کنید. به علاوه ، همه اعضای خانواده می توانند به نوبت مقصد را انتخاب کنند ، بنابراین همه می توانند نظر خود را بدهند.

ماشین خود را مقصد کنید

با رفتن به یک "وقت من" بسیار مورد نیاز را دریافت کنید. بدون مقصد رانندگی کنید پخش کننده صوتی مورد علاقه خود را متصل کرده و از پادکست کامل بدون وقفه از طرف بچه ها ، هم اتاقی ها یا محل کار لذت ببرید (تنظیمات را باز کرده و روی تنظیمات دلخواه خود روی یادداشت صورتی ضربه بزنید). یا از حریم خصوصی برای تماس با یک دوست استفاده کنیدو برسد برای یک ماجراجویی کوچک ، هم اتاقی یا خانواده خود را جمع کنید و شبها در شهر خود رانندگی کنید. به نوبت داستانهای ارواح را بیان کنید یا آهنگهای یک کارائوکه DIY را افزایش دهید.

حرکت رو به جلو

یک روال پایدار اولین گام برای حفظ یک سبک زندگی سالم (و سرگرم کننده) است ، حتی وقتی همه چیز احساس عدم قطعیت می کند با تجدید آئین های خود و خلاقیت با کمک ماشین خود ، می توانید نحوه حرکت به معنای واقعی کلمه در فصل جدید را بیاموزید.


آیا خودروی خودران را قلدری می کنید؟
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کنج تنهایی چرک در زمستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]